Vänstervarv...

... har vi tränat idag. Jag konstaterar att Molle gör sig bra som KAMEL., passgång.
Det gör ju inte saken bättre att jag blir riktigt irriterad.  
Afons matte fick ta över och se hon lyckades få byrackan i trav. Bravo och tack.
Till Molles fördel får jag säga att nu ställer han upp sig riktigt snyggt alldeles själv.

Molle hade egentligen inte tid för han var  så vansinnigt intresserad (underdrift) av Bella.
Han skrek konstant i en timme med få korta, mycket korta avbrott. Det är jobbigt att vara kärlekskrank.

Litzi springer på bra och får snabbt ner baken så fort vi stannar,  så där har vi mycket stå träning att jobba med.

Dagen har varit helt fantastiskt varm, skön och kul. Det var ett tag sen vi träffades och
som vanligt blev det mycket hundsnack.
Dessutom bjöd Bella och Annzo's matte på en fantastiskt god paj till lunch.

En hel del shopping har jag gjort. trimbord, canvasbur, pudelkam och ett vitt snyggt utställningskoppel.

Tjingeling



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Det var verkligen kul att ses idag, hade abstinens efter ett lååångt uppehåll med våra Lagottoträffar. Det finns egentligen bara en nackdel med att träffa er (Monica, Molle och lilla Litzie), att jag blir så där "valpsjuk" IGEN. Litzie är så fin!!!Tyvärr tycker maken att det är nog med två hundar.(kanske jag också egentligen).
Efter dagens träning inser jag att kondisen inte är vad den borde vara, bara ut och träna!
Kramar /Anna-Karin, Annzo och Bella

2007-04-26 @ 00:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback