Bruks Sm startar idag

... och jag har redan varit och tjuvkikat på ekipagen.
Veterinärbesiktning av hundarna och idel glada förare. Wow så kul det ska bli.
Imorgon är det IPO (som jag inte vet ett dyft om) och spår, sök, rapport delen.
På lördag blir det lydnadsdelen och skyddet.

Jag ska på fest på lördag kul men klockan 15.00 tycker jag är lite tidigt.
Det innebär att jag ska upp tidigt för att se på lydnaden. Den börjar 07.00.

Det är skitkul.

http://www.piteabk.net/
här hittar Du mer info om SM 2007

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: pia warnhag

Tessan vet vad IPO är, själv har jag inte så mycket att komma med på den fronten. Kröllepie har gjort sej hemmastad på nolltid. Hon hälsar till syrran
Kram
Pia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback