Jag längtar till Italien

...Italiens varma land. Där små citroner växa...

Ja, trots att jag är precis hemkommen från 2 veckor i Italien så längtar jag redan tillbaka.
Oj oj oj oj vilka fantastiskt sköna veckor.
Vi har bott i en liten bergsby som heter Ligo i en lägenhet med "a wiev to kill for"
Ja, lägenhet är inte riktigt rätta ordet men vi lyckades inte reda ut om det är ett hus eller lägenhet så för enkelhetens skull kallade vi detta tre-plans boende för lägnehet.

Jag återkommer med bilder och sånt senare.

Vad Snufflan har blivit fin .Den Italienska nakenhunden med vattenskalle håller på att försvinna
 Hennes päls har vuxit  och lockarna är så fina dessutom har hon börjat löpa. Stora tjejen.
Hon är nu ännu lugnare än förut. Jag trodde inte det var möjligt!

Hon piggnar till lite i skogen och gasellskuttar lite och så fort hon kommer in sä slänger hon sig ner och sover!
Sambons dotter sa idag
Kan hon ha mensvärk?   Ja, jag har ingen aning

Nä nu kallar John Blun väldigt högljutt.

Tjingling

Kommentarer
Postat av: Tessan

Välkomna hem! Jag blir inte ett dugg avundsjuk;)
Det verkar som om våra "barn" är av den lugna sorten,Primo är oxå lugn även om han får sina "stolleryck"!
Må gott!

Postat av: Ulrika Jönsson

Välkommen hem!
Vad vi har längtat efter dina berättelser! Du får gärna skriva mer om din resa!

2007-08-05 @ 19:05:34
Postat av: Monkan

Tessan: Jo Du tur att jag hade den andra sorten först. Grannarna har i alla fall roligt när jag fånar mig för attt hon ska komma igång!
Ulrika. Det är roligt att höra. Ja,det kommer mer behöver bara smälta allt först, inklusive maten!?!

2007-08-05 @ 22:50:12
Postat av: Anna-Karin

VÄLKOMMEN HEM!!! OCH GRATTIS!!!
Har verkligen längtat efter att få läsa nyheter i "bloggen" varje kväll. Har du lyckats se några italienska Lagottisar? Känns som om jag har 1000 frågor så jag hoppas att vi ses snart.

2007-08-06 @ 00:00:52
Postat av: Monkan

Anna-Karin:
Tack så mycket.jag trode jag såg en men den var svart så det kan väl inte ha varit en då!
Ja, vi får verkligen höras och ses. Litzi är i behov av lite vovvekontakt.

2007-08-06 @ 00:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback