Litzi

...är nu oootroligt ren och nyklippt.
Ja inte var det mycket päls att klippa så det fick bli lite runt huvudet och tassarna.

Snyggt!?! Nja jag har mycket att lära på klippfronten. Så det är bara träna på och går det inte så finns det flera betydligt proffsigare klippare an jag.

Molle han är lyckosamt nedrakad med min co ägda klippmaskin som  fungerade alldeles utmärkt bra.
Direkt snygg är han inte än, däremot är det underbart att känna på honom.
Han känns som krossad plysh fast mjukare.

ja hur som helst är utställningsgrejorna packade och har jag tur kan säkert nån snäll lagottoklippare förbarma sig över hunden och mig imorgon.

Dotttern kommer med buss från sin farmor för att vara med och kolla.
Hmmm kanske , kanske hon kan bli intresserad av att springa vänstervarv!!.


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Tessan

Lycka till, väntar med spänning på resultat och bilder...
Primo skäller här och säger- Go syrran, go syrran!!
Surströmingskurs?? Nja jag vet inte det ja ;)
Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback