jajaja

.......det kommer väl en bild på råttatouille's kusin dåimage125


Inte snyggt.
 Jag hoppas verkligen att "klippfröken" inte ser detta.
Ja det är bara att skratta åt eländet.

Jag är inne i en period av studier och har inte så mycket tid för bloggande.
På några veckor ska det lugna ner sig och jag kan återinträda i det sociala livet.

Förresten jag var på en helt underbar kväll i lördags. Jobbjulfest som hölls på en Framnäs folkhögskola.
Vilka elever.
Konseptet ala Wallmans salonger.
Dock med en stor skillnad, inte en schlagerdänga så långt örat kunde höra.
I foajén möttes vi av baltisk musik ni vet i en konstig 7-takt som är helt omöjlig att rörasig till och lika omöjlig att stå stilla till.

Så under för och varmrätt pågick en operett.
Servitrisernas önskan om att alla få bli vald av kocken.
Ja, vem tror ni vann hans hjärta?
Jo , vår servitris förståss.

Till kaffet tog ett jazzband över underhållningen. phu så bra

När sen rumpamusklernablivit lite stela tog rockbandet över.
Vilka repertoar.
Det var helt omöjligt att sitta still .
Å jag lovar det var många med mig som tänkte........
IDOL släng er i väggen

Nä nu är det dags för mig att återgå till bokarna som nån sa som liten.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Söt som socker ju!!
Lät ju himla mysigt med den jobbjulfesten!!
Må gott

Postat av: Lena

Molle är söt, felklippt eller ej!

Funderade just var du tagit vägen, det har varit så tyst på bloggen.
Lycka till med bokarna!

2007-12-04 @ 07:51:00
Postat av: Ulrika Jönsson

Fy vad du är nedlåtande mot en så snygg hund! Träna mer på din klippning istället, han ääär söt!

2007-12-04 @ 14:03:59
URL: http://lagottotito.blogg.se
Postat av: pia warnhag

Men Monica då, "kusinen" till som jag inte kan stava till är ju så kär (som vi säger i Skåne)
Härligt att du fick en skön kväll
Kram

2007-12-05 @ 16:59:11
URL: http://www.tinytufts.se
Postat av: Monkan

Tessan: Mmmm absolut.
Lena: Japp och nu är jag tillbaka och har klarat min delexamen. Jippi
Ulrika: Det är inte hundens fel att inte jag kan klippa, håller absolut med dig.

Pia: JA, Absolut . Jag håller med.

2007-12-08 @ 11:20:25
Postat av: pia warnhag

Jättegrattis till din delexamen, du är helt otrolig
Kram
Pia

2007-12-10 @ 22:42:14
URL: http://www.tinytufts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback