Jag är förälskad

image26Jag är förälskad

Kan man bli annat än kär i denna ljuvliga lilla varelse? Här ligger hon i min resväska och tuggar på lite smått och gott som hon kommer åt. Vad månde bliva av denna lilla dam.  Charmig söt och målmedveten. Var det så här jag tänkte om barnen när de var små också?att de var de mest charmiga  och fantastiska som fanns på denna jord, jo det var det och det är de fortfarande. JAg kommer ihåg när nummer två skulle komma och jag hade funderingar om de skulle gå att älska ett till barn så mycket som det första? Å det gick ! Det kändes nåt liknande när vi hämtade Litzie. Kommer hon att få lika stor "hjärtplats" som den stora hunden och det får hon! Å vilket stöd från hennes uppfödare!! Kanon
Dags för sängen
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Annelie J

Söt som socker, det är vad hon är. Fick äran att se henne när jag var där för att prata med Pia om vår hund. Lycka till med lillan :)

2007-02-28 @ 08:44:58
Postat av: Monkan

Visst är hon söt . Har Du ett kullsyskon eller?

2007-02-28 @ 13:06:12
Postat av: pia warnhag

Hej på er uppe i norr.
Vilken underbar bild på lillan.Monica, du vet att jag alltid finns för dej, både i med och motgång.
Ha det så gott
Kram
Pia

Postat av: Acke

Hej syrran!
Idag har jag kommit på hur jag ska komma upp i sängen! Matte lägger ju alla kuddar och filt på golvet bredvid sin sida...bara att kravla upp och terrorisera Acke;)
Fick stora goda märgben i dag och i morgon ska vi träna att åka bil ( tycker jag inte om,inte buren iallafall)Puss på dig syrran
din bror Primo!

2007-02-28 @ 23:32:11
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: monkan

Acke:Hmm KAn du tipsa min min matte om det där med kuddar? Märgben? Du har det bra Du, här är det bara valpfoder som gäller. Du det där med bilen Ge upp, det är bara lägga sig och sova. Jag ska klippas idag igen!!!! Det är frissan det är fel på jag är hur snygg som helst.
Puss tillbaka brollan

2007-03-01 @ 09:15:56
Postat av: Lena

Så söt hon är. Kan bara inte komma över att hon föredrog sonens fötter framför min famn :-(

2007-03-01 @ 10:50:25
Postat av: Monkan

Lena:Den killen vet hur man charmar en tjej;)

2007-03-01 @ 17:50:05
Postat av: Monkan

Lena:Den killen vet hur man charmar en tjej;)

2007-03-01 @ 17:50:14
Postat av: Monkan

Lena:Den killen vet hur man charmar en tjej;)

2007-03-01 @ 17:50:37
Postat av: Monkan

Jo Du,den killen vet hur man charmar en tjej;)

2007-03-01 @ 17:51:15
Postat av: Carina

Hon är bara sååå söt din lilla flicka! Måste ta mig för att komma "neröver" och beskåda underverket! Om ni är ute och "biltränar" så är ni självklart välkommen in på en kopp kaffe.
Kram från oss!

2007-03-03 @ 03:00:39
URL: http://www.fireblaze.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback