Inom lås och bom

...är Molle nuförtiden.

Han är fullständigt vansinnigt  "kär" i Litzi och försöker hoppa på henne hela tiden så igår blev till att ringa till veterinären och boka tid för en spruta.

-Hur akut är det , frågade hon.

- Akut, sa jag.

-Kom på en halvtimme!

Det visade sig att hon hade fått två hanhundar av någon och sedan tagit hand om en kompis tik och då upplevt "villiga" hanhundar. Hon förstod mig mycket väl.

Å, vilken trevlig vet. Molle fick korv efter sprutan och jag en kopp kaffe medan vi satt på trappan och pratade hund i störasta allmänhet.

Inom en vecka ska han förhoppningsvis ha glömt sina drifter och kommer då ut från "fängelset"

image74


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ulrika Jönsson

Stackars Molle, han kan ju inte rå för att han är kär......Hoppas att sprutan verkar snart så att ni får leva utan grindar hemma.

2007-07-06 @ 13:37:51
Postat av: Tessan

Hmmm 1 vecka??? Ja det kanske funkar på Molle men det gjorde det INTE på Acke, det tog ca 4-5 v och gjorde inte alltför stor skillnad...
Men lycka till!!
Pussa på Molle från mig, han ser så olycklig ut:(
Och Litzie...ja du är som brorsan...inget går säkert!

Postat av: Monkan

jag hoppas verkligen att Du har fel men jag anar tyvärr att det blir nåt sånt om alls.....

2007-07-08 @ 15:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback