Inkallning

I kväll har Litzie inte skött sig! När husse skulle hämta mig från ett möte så kom inte Litzie när han kallade på henne!!!! Hon sprang under släpet och bron och var inte ett dugg intressserad av att gå in. När jag sen kom hem blev det lite mat och en sväng ut innan det var dags för sängen. Den stora hunden galen och springer som ett tok runt, runy,runt . Den lilla efter lika galen och in på grannens uppfart och sen som en skållad råtta ut på vägen!!!!!!Var fanns Matte? Jo en halv meter ifrån när allt startade och efter en halv sekund 25 meter efter!! 
Sambon sa med upprörd stämma  hon kommer inte när man ropar på henne!  Jag kan bara hålla med
Vi ligger efter i träningen med andra ord eller rättarre sagt jag ligger efter med träningen.
Livet är härligt

Kommentarer
Postat av: Tessan

ha ha..ja visst är livet härligt!
Men jag tror nog inte det finns någon som har en funkande inkallning på en 11 v valp? Det kommer...vi tar det lungt med sådant och kör mest kontakt övningar en så länge... Våren är på väg här och det ska bli uppemot 10-14grader till helgen HÄRLIGT
Kram på er allihopa!

Postat av: Monkan

Tessan: Vi är helt överens.
Litzie har badat ute i en stor pöl i dag. Tur det var snö under och inte lervällning!! Tyvärr hade jag inte kameran med mig.

2007-03-14 @ 15:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback