Snö sol och mys

juicepaket

Vad gör man inte för ett tomt juicepaket. Litzi har fått ett nytt smeknamn "Kajsa B höjdhopparn"

Litzi i vila

Ja det är lite jobbigt att springa runt. Alla behöver vila.
Jag har haft besök under helgen. Piteå visade upp sig från den bättre sidan.
Sol och hyfsat skoterföre.
Det är roligt att få bjuda på nya upplevelser. köra skoter, grilla korv,
äta ren, löjrom och alterdalens rabarber lakrits marmelad.
Ja, det sista var en kulinarisk nyhet för oss alla i familjen som jag inte tror upprepas.
Har nån smakat detta märkliga?

SLRK (Svenska Lagotto romagnolo klubben) har haft årsmöte och jag har fått
rapport från både Luleå och Skåne. Dom flesta på mötet verkade nöjda
och glada över den nya styrelsen.
Jag ser fram emot kommande år och nya styrelsens arbete.
Nu är vi hur som helst otroligt trötta, hundarna har sovit sen vi kom hem
med bara en kort vakenstund för mat.
Ja. Litzi sov i min jacka hela vägen hem från stugan, hon kilade in sitt lilla blöta huvud under min haka och somnade sött.
precis vad jag tänker göra nu
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ulrika Jönsson

Vilka härliga dagar vi haft. Vad det såg härligt ut på bilderna! Tito älskar att springa och gräva i snön. Igår var vi hem till pumifröken Kitty och han blev sååå kär. Kitty tyckte att det var jättejobbigt med en upvaktande lagotto. När vi kom hem hade vi en mycket trött kasanova, det tar på krafterna att fria, speciellt då man inte får respons.

2007-03-26 @ 21:12:36
Postat av: Tessan!

Men så gulligt!
det ser ju för härligt ut där på fällen i stolen...
Men nu skulle jag bli såååå ledsen ifall vi fick snö, vi hade +14 idag och både citronfjärilar och humlor var i farten!
Må gott!

Postat av: Monkan

Ulrika: Jag känner igen Casanova stilen. Det är ointe alltid lätt att tygla ett bultande hjärta...eller vad det nu är som bultar.


Tessan: Ja, våren är härlig och vi ser inte några fjärilar dock en och annan fluga som vaknat till. i
+ 15 hade vi i söndags dock -5 under natten. Jag älskar den här årstiden.

2007-03-27 @ 07:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback