Graduation dance performance

Vet ni hur mycket skavsår en dansare har på fötterna?
Vet ni hur hårt de tränar för att göra en föreställning på 50 minuter?

Dans enligt schema 12 timmar måndag till fredag+ ordinarie skolarbete
repetition två kvällar ca 2 timmar varje gång.
Repetition lördag söndag från 12.00- 17.00
Sedan påsk har de varit helt lediga EN dag, ja det är sant EN dag!
Det är vad jag kallar att ta sin utbildning på fullaste allvar. Det är inte enbart elevrna
som är med under helger och kvällar utan även danslärarna.

VILKEN PRESTATION.

image37

Jag är oerhört imponerad av dessa ungdomar mellan 16-18 år som ger allt för att nå sina
drömmars mål
Att bli DANSARE.


image38

Tack för att jag får vara med om denna fantstiska upplevelse min kära dotter.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Även jag måste tacka för den otroligt fina dansuppvisningen. Jag blev verkligen imponerad av dansarns kunnighet och lärarnas engagemang. Föreställningen gjorde mig glad. 1000-TACK!!!

2007-05-23 @ 23:47:46
Postat av: Monkan

Ja,visst var de en fantstisk upplevelse. Jag hälsar dottern

2007-05-25 @ 11:09:59
Postat av: Tessan

Oj vad kul med dans! Dansade själv balett som ung...
Är det din dotter på bilderna??
Ska ta och klippa Primo "prinskorv" och försöka få en bra bild oxå!!Men vi är nog inte så bra på att "ställa"...hmmm måste träna hårdare!
Kramiz
Tessan och grabbarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback