Ny kanonfin bilbur....

image34

....har sambon inhandlat och monterat.
Inte direkt Kumla men jag hoppas att det är lika svårt att ta sig in i bilburen som det är på en del anstalter.

Hörde igår att en familj fått tillbaka sin vovve som försvunnit från tomten i mitten av februari!
Vilken glädje!
Så jag tänker då låsa in mina diamanter.

Mormorn tyckte att det var lite synd om Molle som inte fick något täcke att ligga på så det var bara åka på Jysk och inhandla en Letitzia filt.
Nu kändes den nog så fin att lägga i bilen så därför blev det även de små filtarna för 29.90.

Idag har min pappa hjälpt mig köra igenom lydnadsprogrammet. Det gick mycket bra!
 Idel ädel 10 ,enligt honom, ställande under gång behöver finslipas lite grann men
annars är det bara tuta och köra.


Ha de la'gott

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Lena

Pappa B är säkert stolt över såväl dotter som hund!

Snacka om goda arvsanlag ;-))

2007-05-13 @ 21:03:55
Postat av: Primo

Tjusig Bur ni fått!
Jag har suttit i en likadan ihopklämd med Acke till Öland, i andra halvan satt en Schäfer tjejja. Men vi hade gott om plats även om jg är en knubbis;) Men Acke är ju så liten och klen så det var bara att vräka ut sig så hade jag det hur skönt som helst!
Må gott syster, hoppas att vi kanske kan ses någongång!

Postat av: Monkan

Lena: ja, tänk attvi kommer säkert också att vara stolta över våra barn när de är närmare femti!!!!!

Primo: Vilken tur Du har som får åka tillsammans med Acke. Matte tycker att Molle behöver mer plats, det kan förståss bero på attt jag lägger mig över honom om det blir trångt. Jag hoppas också att vi träffas snart.

2007-05-15 @ 20:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback