Äntligen

Ja så kändes det verkligen när det var dags att åka hem från jobbet i fredags

Huset nystädat

Sambon ledig och säkert fixande med maten.

Vad händer?

När jag kommer på infarten ser jag snabbt att mannen inte är hemma.
Trist men men  Han kanske är och handlar?

Nåt så simpelt ska inte ta ner mina doftminnen från det nystädade hus som
väntar på min hemkomst.


Jag öppnar dörren och möts av två mycket glada vovvar och en mindre glad dotter
med sopen i högsta hugg på väg in till vardagsrummet.





image124


Ja, suckar jag för mig själv och tänker på en man som jobbade med ungdomar som inte alltid gjorde rätt.
Han uttryckte det så här
-En del gånger ska man bara tokälska dom.

Jag håller med. ( hon har inte tillräckligt med päls för att bli handskar ännu ;-)

Vem hade ställt påsen med lecakulor vid ytterdörren?

ja,gissa

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra kväll :)

Postat av: Tito genom Ulrika Jönsson

Man är väl inte tryffelhund för intet........
Hejja Littzie! Känner igen frustationen hos de 2-benta men fattar de inte att du tränade inför tryffeldagarna på Gotland nästa år?????!!!!!! Du kunde väl inte hjälpa att det var snö och tjäle ute och att du var inne och inte ute man får väl ta de träningstillfällen som bjuds...
Matte har varit borta några dagar så själv passade jag på att tömma godisskålen häromkvällen som stod på bordet. Det var svårt att nå den så den gick i golvet och gick sönder, husse blev arg......Mest för allt glas på goövet och alla barn och hundar som sprang runt.

2007-11-18 @ 21:13:45
URL: http://lagottotito.blogg.se
Postat av: pia warnhag

Så duktig du är på att öppna påsar. Bara träna nu för snart är det julafton och då kommer dina kunskaper till pass. Själv har jag hittat ett ställe där jag kan hämta massor av foton på valpar.
Tänk att det blir hål i dom när man tittar på dom?????
Puss från mamsen Liq

2007-11-18 @ 23:26:17
URL: http://www.tinytufts.se
Postat av: Tessan

JAG SITTER MED ETT STORT LEENDE I ANSIKTET!!!

2007-11-19 @ 20:31:10
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Monkan

Sanna: Detsamma

Tito: Fattar inte varför det blir så mycket ståhej. Lecakulorna luktar mycket godare än såpa.
Liq: Har du sett mig? Vad duktig du är.

Tessan: Inte jag då men NU!

2007-11-20 @ 14:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback