Utan dator!!!!

Paniken känns nära!
Jag har inte kunnat läsa mail eller blogga på nästan en vecka!

Nåt?! har inte funkat.
Sambon har varit i Dubai, tonåringen är kär som en klockarkatt så där har jag inte fått nån hjälp men nu verkar det som att det är fixat.

Helgen har varit intensiv
Klipt och rakat ner Litzi som är förskräckligt ful och ändå söt, hur nu det går till.

Lördag kväll tillbringade jag med hundvänner i grannstaden. En god värmande soppa som vi alla ville ha "mönstret" på. Tänk att hundar kan pratas hur länge som helst!!!Tiden flög iväg.

Söndag besökte Lagotto romagnoloklubbens ordförande Karin och  avelskommitténs Carina oss för att vi skulle få chansen att göra våra röster hörda om RAS bl.a.
Många bra ideér kom och jag lärde mig massor.

Helgens upplevelse toppas av
BARBARA HENDRICKS galakoncert tillsammans med Stockholms Sinfionietta och dirigent Okko Kamu.
Helt fantastiskt bra.
När Barbara Hendricks sjöng Freedom och we shall over come akapella stod allt hår på kroppen i givakt.
Vilken kvinna!


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ulrika Jönsson

Tack Monkan själv för en jättetrevlig och lärorik helg!
Sara hälsar och tackar för kommentaren på bloggen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback