Jag vill ockå

....ha barmark och börja träna på riktigt!

Jag menar, lite svårt är det att plumsa runt i snön för att valla av en ruta eller lägga ett spår.

Tänk er själva. Det har tinat bra under en vecka, snön är vad vi kallar smörig. Den ser ut som att den är hård fast möjlig att gå på MEN
Ta ett steg utanför skoterspåret eller den upptrampade stigen och naturen jävl..........

Tjoho där försvann båda benen en halvmeter ner i snösmöret och jag ger mig tusan på att nån ser mig och skrattar om inte högt så dock..

För att inte tala om hur det ser ut när jag ska upp ur snögroparna! Ni som provat vet.
Inte lätt men underhållande.

För prinsessan med en vikt på 13 kg är det däremot inga problem.
(medge att det ser hårt och fint ut)

image159


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Tessan och

Hmmm vi sitter i T-shirt och ni pulsar i snö! Nej nu är jag INTE längre avundsjuk på er;)
Kramis
Primo häslar syrran OCH
Vad kul det ska bli att träffa er i Juli!

2008-04-24 @ 21:44:20
Postat av: Monkan

Tessan: Kunde ana det. Du vill bara ha russinen i kakan va;) Å JA,vi längtar att få träffa er.

Postat av: Tessan och

Hmmm nej inte alltid, men russin är gott;)
Assars kusin som bor i Kiruna berättade att dom har nästan 4 m snö!!! Fy bubblan urk...
Kramis!

2008-04-27 @ 00:31:43
Postat av: Yvonne

Jag kan mycket väl förstå att du vill ha barmark. Jag hade nog "krypit ur skinnet", om jag skulle bo så långt norr över med så långa vintrar. För min del tycer jag att vintern här hos oss är onödigt lång.

2008-04-28 @ 10:18:13
URL: http://www.tottigalotti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback