Tillbaka

... efter en kort semester i Tallin med sambon och en utbildningsvecka i Laulasmaa Estland.
Naturligtvis satte Litzi igång med att löpa en vecka innan vi skulle åka...
Som tur var hade mormor och morfar kommit hem så det blev återigen dags för Molle att åka på kollo.

Nu är våren här och med det träningslusten.
Litzi har fått jobba med lång lina och mycket inkallningsträning och idag har vi gått hela promenaden utan koppel och trots möte med både hundar och barn gick hon vid min sida !!! Vilken pärla.

Helgen har bjudit på kanonväder och vovvarna har badat (inomhus) och legat i solen och torkat


Hallååååå, var är maten? Hinner jag sova en stund till?

image156

Den andra stolen var lite upptagen av husse , men vad gör väl det.

Asså, jag tycker inte riktigt passformen är den bästa. Är det verkligen Prada?

image157

Alfons Matte kom och förbarmade sig över Litzi's huvud, alltså klippte till det så vänta bara,
snart kommer det fram rena och välklippta vovvisar här. Om jag nu hinner ta en bild innan de lyckats hittat nåt
dike att gossa ner sig i.


Måste bara lägga in en gammal bild.
Det här händer när jag sätter mig i min skönaste fåtölj för att se på tv.
Båda två hoppar upp och lägger sig i knät.

Att det sen är en aning svårt attt se tv-bilden det är smällar man får ta.

image158


Ha det la'gott

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Yvonne och Galotterna

Här har vi också kommit igång med träningen. ÄNTLIGEN!!! :-)

Postat av: Yvonne och Galotterna

Här har vi också kommit igång med träningen. ÄNTLIGEN!!! :-)

2008-04-23 @ 19:33:47
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: Monkan

Yvonne: Ja, visst är det härligt.

2008-04-24 @ 08:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback