Lite bakis

....efter helgens framgångar är vi allt , både Litzi och jag (hi hi)

Vi firade måndagkväll med en prommis med favvokompisen pudel Cuda. Gu vad dom räjsar .
(hur kan man stava det ordet?)

Småtjejerna går ann som galningar och Molle lullar runt och gör viktiga saker som ......
pinkar in ett revir.

Efteråt bjöd Cudas matte på fika , och inte vilket fika som helst. Superdupergott
Bl.a en kaka med mördeg,nutella och maräng!!!! mumselibaba

Igår kastade jag mig in hos min optiker för en snabb scanning av nyinkomna bågar.
Jag kan sortimentet ganska bra vid det här laget.
De brukar ta mig tre år att hitta nya och nu har jag hållit på i ett.

Igår blev det BINGO!
inte bara en båge utan två.

Jag är så himla glad........

(å optikern också)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lena

"mördeg,nutella och maräng".



Och här har det varit smörgåstårta, Anton Bergs choklad och lasagne.



Monkan, jag tror vi tappat fokus!



Men nästa år är ett nytt år. Typ!

2008-12-04 @ 21:25:32
Postat av: Monkan

Lena. Typ ja, den onda världen därute är så frestande och svår ;(

2008-12-05 @ 08:53:33
Postat av: Eva H

Måste man verkligen skylla allt på åldern...? Jag menar... trötthet, synen, brist på...ja allt!! Nä inte då jag!! Trevlig helg! Kram

Postat av: Monkan

Eva: Vem är man?

2008-12-05 @ 22:04:19
Postat av: Eva H

Förmodligen jag....

2008-12-06 @ 14:09:17
URL: http://www.prinstorsten.bloggagratis.se
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

hi hi skrattar åt era små kommentarer här:)



Monkan...Det var super trevligt att få ha er här en liten stund...ni är så himla goa!

Kramis!

2008-12-09 @ 23:12:20
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback