Glada hundar

.. mötte mig när jag kom hem efter min korta resa.

Efter en yster hälsningsceremoni sprang Molle till matskålen för att äta.
Något som han inte gjort särskilt mycket under min frånvaro..........

Om det sen beror på för lite aktivitet eller att han saknat mig  kan man alltid fundera på!

Jag väljer det senare ;)

Litzisessan har också saknat mig
Under skogpromenaden i går var hon oherhört uppmärksam på mig och hon lät bli att springa till sitt "favoritrullar" ställe efter ett mrrr från mig.

Intressant


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ulrika Jönsson

Vilen glädje det är att mötas av lycliga hundar då man har varit borta men även familjen tycker nog att det är skönt att allt är som vanligt igen. Vilen kvinna du är som pluggar, jobbar, aktiverar och sköter hundar, finns och fixar för familjen och också som finns för oss kompisar!

Postat av: Ulrika Jönsson

Jävla ungar som kladdat så på vårt tangentbord så att vissa boktäver inte kommer med.....GRRR
Det saknas K:n i lyckliga och vilken men nu kommer de.

2008-02-13 @ 12:48:52
Postat av: pia warnhag

Hoppas du har haft det bra och lärorikt och att du får ordning på datorn.
Kramar

2008-02-14 @ 00:00:37
URL: http://www.tinytufts.se
Postat av: Monkan

Ulrika: TAck för de orden och jag vet många kvinnor som har många bollar i luften, Du t.ex. Kramen

Pia: Som oftast omtumlande och roligt. Datorskrället!!!!

2008-02-14 @ 10:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback