Åtminstone är vädret ombytligt

Efter min underbara dag på stranden i den underbara solen med mina underbara vovvar tänkte jag förmedla lite mer mys.

Den här bilden är till mina föräldrar så att de får njuta av lite isvågor och längta hem till oss lite grann.


image139

Naturen är vår bästa konstnär


image140


Jaa när det är dagar som denna  tror jag på nåt sätt att nu kommer det att vara så här underbart hela veckan.

Så att vi äntligen kan börja krypa ut ur våra hus för att möta vår omvärld som också legat i idé lite grann.
Jag fantiserar genast om eldar , korvgrillning,skidåkning, skoter och mackajärnsmackor.
Jag börjar planera för hur jag ska placera hundarna på skotern för att åka ut och botanisera runt bland öarna.

men vad händer då?

Jo verkligheten kommer farande i en rasande fart och planerna kraschar.
Visserligen mjukt denna gång ,dock krasch!

image141


JA, så här är det! Från ingen snö till 30 cm i ett nafs.
Tung blöt snö som jag definitivt inte är gjord för att skotta undan.
Tack för att sambon älskar motorer.
Vi har en en snöslunga!

Sen idag söndag
EN underbar Dag sol -12  och Nu kommer det att vara så här hela veckan! .....eller?


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ulrika Jönsson

Vilka underbara bilder!
Läser i tidningen att pyromanerna som härjat i Piteå och som de nu gripit är 15,16 och 18 år gamla!
Vart är vi på väg! Och var är deras föräldrar!

2008-01-28 @ 10:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback