Deppad

Jag är inte glad.
Sonen har rört nåt på vår familjedator.
Ni vet sånt där som att plocka ut hårddisk och grafik kort för att "komponera" ihop nått nytt.

Vad händer sen?
INGENTING!
ingenting!

JA, alltså datorn visar ingenting, den låter men ingenting mer händer.

Jag bannar mig själv för att jag inte har sparat alla fantastiska bilder på usb.
Allt mitt skrivande för min delexamen är borta..........!

Ja, ja det är inte värst.
Repetition är kunskapens moder.

Däremot bilderna....oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj

ja så kan det gå

Det finns en liten dörr öppen att det kan lösa sig. Sambons arbetskamrat är en fena på burkar.!

Å sonen då, hur mår han?

Ja, han har alla ben i kroppen hela................................ännu          ( skämtar)

            
           

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ulrika Jönsson

De är underbara våra små juveler... Vårt tangentbord är förstört efter allt kladd med mat och dryck under eftermiddagen då datorn är fri och ingen vuxen är hemma, väldigt irriterade då vissa knappar inte vill vara med då man skriver... Men tror du att nån tar på sig detta, nej icket..... Din son erkänner ju ialla fall att han varit på datorn och det är ju ett stort pluss! numera har vi tagit bort barnens användare på den gemensamma datorn. De får bara vara på sin egen, men tangent bordet vill inte funka ändå...

Postat av: Monkan

Ulrika: Undrar vad vi skulle ha gjort om vi hade haft datorer i hemmet under vår uppväxt?
Kanske lika....eller nä va?

2008-02-03 @ 23:35:00
Postat av: Lena

Skrik och panik.

Förstår hur illa det känns. Som tur var har du kvar i alla fall några foton: De du lagt ut på bloggen torde ligga kvar i blogg.se´s arkiv.

2008-02-04 @ 17:48:08
Postat av: Lena igen

Hmmm, det var ju inte mycket till tröst, inser jag.

Hoppas nu bara att kompisen kan återställa diskarna.

2008-02-05 @ 09:48:23
Postat av: monkan

Lena:1:a inlägget: som om det skulle hjälpa.
2:a inlägget: pigg och rask på morronkvisten ser jag ;)

2008-02-05 @ 10:11:14
Postat av: Tessan och

Hoppas det löser sig med bilderna!! Vilken mardröm!! Jag har brännt ner alla på cd- är livrädd att det skulle försvinna....

2008-02-06 @ 00:08:23
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback