Jag vägrar regn!

Jag vägrar befatta mig allt det blöta som kommer ner från himlen!
Så det så!

Idag har vi varit på "sprutbesök" hos veterinären.
När jag kom och tog nummerlapp hade vi nummer 26 och de ropade precis upp nr.16!!!!!
Herregud tänkte jag, här får jag vara till imorgon bitti.
Fel, fel, fel!

Jag kom dit 17.05 och kom ut 17.20. Vilken kapacitet.
Å ändå en veterinär som var helt lugn och trevlig.
Jag säger bara en del apotek har något att lära där.

Ja, för att återgå till det som faller från himlen så ska det vara vitt



image133



eller hur?


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ulrika Jönsson

Himla SKITVÄDER!!!!!Vi som längtar så efter att få åka skoter och så regnar det!!!!!
Inte nog med det vi har ISGATA ute och man slår ju ihjäl sig då man går ut med hunden...Tur hundhuset hade öppet så att man kunde göra nått med hunden

Postat av: Tessan

Här var det 5 plusgrader och sol! Snö kommer jag knappt ihåg hur det ser ut :( snyft jag älskar ju snö!!
Kram

2008-01-17 @ 22:35:57
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Ulrika Jönsson

Regn,regn,regn hela dagen och i kväll snöar det igen så det blev en spännande promenad då man fick chans var man satte fötterna. Längtar till på söndag då vi får träna ihop. Hoppas att vi slipper hala fläckar.

2008-01-17 @ 22:50:25
URL: http://lagottotito.blogg.se
Postat av: ulrika jönsson

ÄNDRING AV PLATS
På grund av det blöta vädret kan vi inte vara på ridplan i Svensbyn på Söndag utan vi skall vara
hemma hos Therez som bor i byn. För vägbeskrivning ring Therez på tfn mobil 070-3809066 eller hem
0911-249066

2008-01-18 @ 19:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback