Snön då?

Ja, idag under vår skogspromenad funderade jag på om jag någonsin promenerat i en nästan
grön skog i januari månad?

Istället för skidåkning, grottgrävning, varm choklad och skoterkörning funderade jag
på viltspår och sökträning.

Mitt i mina funderingar når mig ett motorljud.
kan det vara ....

Jo
Nä inte.
Jo tametusan:
I väldigt låg fart på den  millimetertjocka snön kommer två glada killar  körande skoter!:
En med famnen full av ved och den andre en rygga framför sig på väg till nåt mysigt utflyktställe..
 Är det vinter så är det!

Jag garanterar att hastigheten varit större om de promenerat, däremot tror jag att deras stora leenden inte funnits i deras ansikten.


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: pia warnhag

Hjälp mej, vad är en rygga för något?

Postat av: Ulrika Jönsson

Jag är också jättesugen på att göra nått med vovven och tillsammans med flera lagottokompisar. Kan vi inte ha en lagottoträff i Piteå nu snart med möjlighet att träna en lö eller sö mitt på dan medans det är ljust?

2008-01-06 @ 14:44:53
URL: http://lagottotito.bloggse
Postat av: Tessan

Men Pia! Det är ju en Ryggsäck;)
Jag ler åt dessa två grabbar...är det vinter så är det! Det är som alla ungarna i pulkabackarna här MAN SKA ÅKA PULKA FASTÄN DET ÄR KNAPPT FÖRBART!!
Må gott

2008-01-06 @ 16:21:14
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Monkan

Pia: ja just som Tessan säger en ryggsäck

Ulrika: Gärna vi får höras och bestämma.

Tessan: De har dessutom roligt. vilket vi vuxna inte har.

2008-01-06 @ 21:44:48
Postat av: pia warnhag

Ja ha, en ryggsäck. Har man inte den bakom sej, alltså på ryggen? I annat fall måste det ju vara en magsäck, hahaha

2008-01-07 @ 23:48:09
URL: http://www.tinytufts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback