Packad och glad

Jag har fått ett ursnyggt och lättuppsättligt utställningstält av min sambo.

Levererat från Mölnlycke med ankomst fredag!
15.05 hade inget tält kommit ! inte kul!   Utställning på söndag, var är mitt fina tält.......

Fick hjälp av min bokkompis som dessutom arbetar på posten och vips så var tältet hemma.

Ja, vips och vips det tog 4 telefonsamtal och en sväng in till stan och ICA innan allt var ordnat.

Guuuu sååå fiint och framförallt lätt att sätta upp.

Så nu är bilen packad med tält,stolar och burar bara för oss rörliga varelser att hoppas in och dra ner till Vännäs.

Kul ska det bli. JAg ser fram emot god mat från grillen och ett glas rött i

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Lycka till! Oj vad ni är flitiga på att ställa ut...här blir det liksom rivstart med WDS! Fick min nr lapp igår 15472!! Vi går som nr 29 i ringen...



Hmmm då kanske du kan ta ditt "lättuppställda" tält med dig till Stockholm...tänkte ta föreningens "icke lätta" med mig, men då kanske jag slipper det???

Kramis

Postat av: pia warnhag

Vi alla här håller tummar, tassar och svansar för er.

Lyckokramar

2008-06-15 @ 00:49:16
URL: http://www.tinytufts.se
Postat av: Monkan

Tessan: VI får passa på de få som finns häruppe i år.

Tältet ska naturligtvis med och ni är så välkomna att campa med oss.

Pia. Tack.

2008-06-15 @ 18:42:46
URL: http://lagottokrullet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback