Tjohooooooo Tiny tuft's Letizia di Leon

1:a unghundsklassen med ck och 3.e bästa tik.
vilken tjej min prinsessa är.
Hade hört att domaren var mycket petig!!!!!
Så bra kritik som prinsessan fick har hon aldrig fått förr.

Jag är så himla glad. Jag som satsade på ett rött band annars....... åsså blev det så här
image170


Bir gick sedan till Lapinlumons Diamante och BIM till FIreblaze L'ambra Dal nord.
Grattis tiil Synnöve och Carina. (mest gratttis till Loppan förståss).
Vi hade besök från Gotland, Risungs kennel. Det är fantastiskt vad hundar för med sig fina möten
Jättekul att träffa dem fastän det blev väldigt kort


Ja , så till min examen....
09.00 i morse satt jag redo för ett 45 minuters samtal med min examinator och en grupp på 20 "fellow students".
och när tiden var ute så blev det aplåder och jubel. Jag har klarat min 3-årsexamen!!!!

Så himla skönt, så himla underbart.
Jag har firat på Arlanda med mousserande vin. Happy, happy , happy.
Puss på er

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Tessan och

Skriver GRATTIS en gång till....men nu till båda bedrifterna!! Men jag har ju ingen aning om vad det är du tagit din examen i?????

Må gott, PRIMO SKICKAR MASSOR AV PUSSAR TILL SYRRAN!!

2008-06-02 @ 22:39:20
Postat av: Tito

Stolt suporter stod vid ringside och såg allt igår. Men så laddade vi ju upp med lite lek Lizzan o jag. GRATTIS! Är ju släkt med BIM hunden (hon är ju min syster) så jag bär svansen JÄTTEHÖGT nu förtiden! Tänk att jag känner så fina hundkompisar!

Matte hhälsar med en jättekram till Monkan! VILKEN GREJ DU GJORT! Tänk att du klarat din utbildning! Hoppas att du korkade upp champanjen med Thomas då du kom hem och du.... När kommer examensfesten?

Postat av: Birgitta

Stort GRATTIS till examen och naturligtvis till Litzie, hon skrider i ringen och ser verkligen ut som en prinsessa.

Många kramar

2008-06-03 @ 07:54:42
Postat av: Monkan

Tessan. Tack, Du får höra allt när vi ses i juli ;)
krya på kramar till Primobrollan.
Tito: Ja, du är bra lekkompis. (matte är inte det)
Ulrika: Tack. Jag är sååååååå glad. Nu är det bara ett år kvar!

2008-06-03 @ 09:39:58
URL: http://lagottokrullet.blogg.se
Postat av: Yvonne

Grattis till både det ena och det andra.

2008-06-03 @ 20:52:11
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: Lena

Å, Monkan så glad jag är för din skull!

Grattis!!!

Kram!

2008-06-04 @ 12:22:18
Postat av: pia warnhag

Men vilka tjejer, först Litzan sedan matte. Kan bara utbrista i HURRA HURRA HURRA och GRATTIS GRATTIS GRATTIS
Kramar i massor

2008-06-04 @ 15:30:39
URL: http://www.tinytufts.se
Postat av: Sussie

GRATTIS till både utställningsresultat och examen. Var så kul att få se dig om än en kort stund. Man blir så glad och varm av din närvaro!

Kram på er!

2008-06-04 @ 19:36:16
URL: http://www.freewebs.com/grundforsbacken
Postat av: Monkan

LEna ;Pia och Sussie.
TAck snälla för grattis och hurrarop. Kramen

2008-06-05 @ 00:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback