Utställning

..väntar söndag.

Det blir en hektisk dag och inte alls så lugn och mysig som jag hade räknat med.

Bedömningen startar 09.00 och vi ska in som nr 33 runt kvart i elva alltså.

Jag ska med ett plan till Danmark som går 14.05!!

måndag morron 09.00 ska jag ta min årsexamen för den utbildning jag går.
Kl 21.00 är jag tillbaka hem igen för att fira studenter och årsk 9 barn, tisdag onsdag och torsdag.

Mina planer var att skjuta upp examen till hösten men icke. För två veckor sen fick alla ett mail att från och med nu så går inte det att göra examen någon annan vecka än denna!!!
Förba......är jag Gör jag den inte får jag inte fortsättta i höst.
Inget val alltså.

Så ...vi hörs

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lena

Du fixar din examen!
Och skulle du mot förmodan inte göra det pga av tidspressen så är du ändå världens bästa terapeut!

Hoppas allt gick/går bra; utställning och examen!

KRAM!

2008-06-01 @ 20:13:41
Postat av: Primo

En fågel har viskat;) GRATTIS MIN SNYGGA SYRRA!!!
Vi är bäst vi är vackrast, tjohooooo!!

Postat av: Anna-Karin

Jag håller alla tummar och tår!!! Lycka till och stressa inte ihjäl dig. Som sagt tidigare i kommentarer är du ju ändå bäst!/ Kram A-K

2008-06-01 @ 23:40:38
Postat av: Yvonne

Lycka till på examen!

2008-06-02 @ 09:12:13
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: Anonym

Tack så mycket för allt stöd jag tar in det i hjärtat.

2008-06-02 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback