en typisk lördag?!

kaffe på säng
Melodikrysset
tvättstugans tvättberg
kort kissrunda med vovvarna
tömma tvättmaskin (tvättberget minskar)

ullkarda Litzi
tvättberget igen
klippa Litzi lite
ullkarda Molle
vika tvätten

skogspromenad en riktigt lång, kanke tvätten viker sig själv under tiden!
Långt samtal med Titos matte
Laga middag
Diska
tvätten
Bada LItzi
Bada Molle

kort samtal med dottern<3 <3<3
Ont i ryggen
städa tvättstugan
tvättberget igen
ont i ryggen

vila på värme
Kissrunda med mina underbara vovvar

Koma i fåtöljen
Blöta hundar i knät
Film
Värmedyna i sängen
Blogga


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: pia warnhag

Men lilla Monkan, kör du en hel vecka bara på en dag? Du är helt otrolig. Kom snart så du får vila, längtar SÅÅÅÅÅÅÅ

Kramar

Postat av: Monkan

Pia : Nu är det inte länge kvar. Det ska bli såååå kul.

2008-11-10 @ 08:55:16
Postat av: Anonym

2008-11-10 @ 12:29:06
Postat av: Eva H

Jag vill också följa...!!

2008-11-10 @ 12:30:44
Postat av: pia warnhag

Eva; jaaa följ du också och pussa på gottisarna

Kramar

2008-11-10 @ 17:28:56
URL: http://lagottoflickorna
Postat av: Ulrika Jönsson

Alla dessa här och nu inte visste jag att det var livet........

2008-11-10 @ 19:36:52
URL: http://lagottotito.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

aj oj oj så du ligger i!!



Vad vore livet utan värmedyna!! Ska testa en "ny" grejj Back on Track,det är ett material som ska vara bra för värkande kroppar och finns både som hund täcken och olika artiklar till oss männsikor! Ska testa deras nack krage.....

Kramis

2008-11-10 @ 23:09:52
Postat av: Monkan

Eva:hi hi hi retas

Ulrika. Ja herregud vad jag lever.

Tessan: Har testat kragen och nött upp den. Lite snäv för mig i början, tryckte.JAG klarar nästan inget tryck.

Men efter 20 tvättar och idogt dragande så funkade den bra. Nu har jag stickad kragvariant. Lycka till Jag har en vansinnigt rolig historia om när jag köpte kragen. Jag får berätta den för dig sen.

2008-11-10 @ 23:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback