Utbildning

.. kan vara både arbetsam och intressant.
Jag  har lyckan att gå en som är fantastisk.
Den ger mig möjlighet att växa och framförallt leva.

Leva mitt liv fullt ut med hela mig.

Vara ledare i mitt eget liv, ta ansvar för att göra det som är bra för mig.
Kanske inte alltid kul, men viktigt.
Med en kropp som skriker av smärta är det ofta det roliga jag måste sluta ut.

Göra det med respekt för hela med mig är faktiskt stort.

Låter det konstigt?

Jag har ont i kroppen och är fantastiskt glad!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Eva H

Låter inte alls konstigt, jag ycker det låter undrbart och väldigt sunt! Jag är glad för din skull att du är glad!! Håll i den känslan! Snart får du pussa Torsten och alla de många valparna.... Avundsjuk!!! Kram till dej!

2008-11-21 @ 07:06:56
Postat av: !ngela Be & Cuda

Det låter genomtänkt och bra. Du är huvudrollsinnehavare i ditt eget liv, det är jag i mitt!

Kram

2008-11-21 @ 15:42:41
Postat av: Monkan

Eva:Jag pussar några extra pussar från Dig!

Ingela:Å vi möts där i mittenler

2008-11-22 @ 14:57:53
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Du är så härlig Monkan! din syn på livet och vad som är viktigt är så sunt! Som du vet föröker jag oxå vara glad och leva i all jäkla smärta varje dag, inte alltid lätt men med nära vänner och glädjespridande hundar så går livet bra mycket bättre att leva!!

Ha det gott hos din dotter och hos Pia!

2008-11-23 @ 12:00:32
Postat av: Anonym

Åh, Monica, jag är så glad för din skull, att du hittat en väg - eller kanske snarare, valt en så helande väg.



Kanske kommer också jag en dag att tassa in på samma stråk, vem vet?



Kram!

2008-11-24 @ 20:56:43
Postat av: Lena

Oohps, det var alltså jag som skrev ;-)

2008-11-24 @ 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback