Aktivitets träff

I går träffades vi ett gäng och såg en italiensk film som visar hur krullisarna söker tryffel  i Italienska snårskogen.


Det var oootroligt intressant att se och nu förstår jag mycket mer av mina hundars beteende när dom är i skogen och ringar in intressanta saker att gräva upp.


En snabb Pizza middag innan jag svimmade i soffan.

Idag har det bara varit en dag av smärta.
Kroppen har sagt nej, nej, nej vad än jag tagit mig för.

Efter hundpromenad i skogen var det enbart på vilja jag tog mig hem.

Det slutade i bubbelbadet och efteråt tänkte jag

..så lätt det är att få lite lindring.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Våran mamsing vill också ha ett sånt bad. Fick Molle och Litzan också lindring?

Mamsen säger krya på dej

badvoff o badpussar

Postat av: Ulrika Jönsson

Tack goa Monkan för en trevlig eftermiddag. Såg att du hade ont fast du inte sa nått. Nu har jag beställt ett halsband av Tessan

2008-10-20 @ 21:37:02
URL: http://lagottotito.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Oj så härligt det lät med bubbelbad!Jag hatar att bada i "vanligt" badkar...men bubbelbad skulle nog kännas skönt!

Söta "barnen" är där dom står på betongrören...ja tänk vilka "bergsgetter" dom är våra krullisar!



Hoppas du mår bättre snart

Kramis från oss här neråt landet...

2008-10-20 @ 23:06:14
Postat av: Yvonne och Galotterna

Jag vill också ha lite lindring. Den här årstiden är inte bra. Inte ens piller hjälper längre.

2008-10-21 @ 10:10:09
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: monkan

Strövlisarna:Säg bara till när ni kommer så spolar jag upp.



Ulrika: Tack själv.



Tessan: JAg gillar inte heller vanligt men bubbel är såååååå skönt.



Yvonne: Jag hör av min dotter att det skitväder hos er så jag förstår att kroppen protesterar.

2008-10-21 @ 10:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback