Glad är jag

......för att jag ska få träffa Litzis uppfödare inom typ en månad. Så kul

Det blir kul att träffa min favvogottodam (Litzis mamma)
Tänk att en del hundar lämnar så starkt avtryck i själen.

I går städade jag "hundrummet" (ja ,jag har faktiskt ett helt rum som bara är till för hundklipp och hundgrejs)
och passade på att läsa kritiken från världsutställningen.
Vilken kritik!!!! jag blev riktigt rörd.
Gu så fina vovvar jag har.

Husse är bortrest.
Gissa vem som ligger på hans kudde?

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: pia warnhag

Kan man gissa på Litzan? Är så glad att snart få träffa dej. Synd bara att favvokillen inte är med.

Kramar voff o pussar

Postat av: Monkan

Pia. Japp hon ligger på kudden och Molle tar upp resten av sängen.

Jag har beställt soligt höstväder när jag kommer, är det ok?

2008-10-24 @ 00:18:28
URL: http://lagottokrullet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback