Lagotto träff lördag 18 oktober kl 15

Nu ska vi träffas!     HALLÅ  alla gottoägare

Vårt aktivitetsombud har ordnat en filmvisning se nedan

LAGOTTOÄGARE ELLER LAGOTTOINTRESSERADE:
Lördagen den 18/10 kl 15.00 är ni välkomna till brukshundsklubben i Luleå
där jag tänkte visa den Italienska tryffelfilmen som kom ut tidigare i år.
En fin film där de visar hur man tränar hunden att söka tryffel och man får också se hunden i arbete i skogen.

Detta ger oss också tillfälle att träffas och prata hund.
Jag har hyrt klubben från 15.00 och fram till 18.00 .

Jag kan också berätta om våra upplevelser på Gotland då Tito och jag fick möjlighet att delta på det första svenska tryffelprovet där Domare Romano Ravagli, Italien dömde alla hundar i nybörjarklassen.

Varmt välkomna allihop! Jag ordnar med fika och skulle därför vilja veta om du kommer så att jag kan planera. Maila på [email protected] eller ring mig tfn 070/ 58 144 63.



Jag kommer att åka så vill Du åka med hör bara av dig.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback