En dotter försvunnen

Ingen har väl missat att Caroline Stenvall är försvunnen och polisen misstänker brott.
I dagens lokala tidning berättar föräldrarna hur det känns.....

och min strupe dras ihop och gråten kommer upp i ögonen.
Inte för att jag känner någon av dem utan för att jag väl kan sätta mig
in den fruktansvärda smärta som Carolines nära och kära känner
av att inte veta vad som hänt.

Pendla mellan hopp och förtvivlan...och inte veta.
Vad kan jag göra, inte mycket.........

Jag skickar en stor våg av värme och medkännande till Caroline och henns nära
och hoppas att den lindrar.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag skickar också en våg av värme och medkännande till Caroline Stenvall och hennes familj.



Må allting klarna snart.



2008-09-25 @ 21:30:43
Postat av: Ulrika jönsson

Vi tänker på er alla i Carolines familj

Postat av: alla strövelstorpslagottona

Vi vill också skänka familjen värme, våra tankar går till dom

2008-09-28 @ 23:15:08
URL: http://lagottoflickorna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback