Rörd

...till tårar blev jag i morse av ett mail.


En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?"

 Pappan svarar: "ja" och de springer sin första maraton tillsammans.

 En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till
 maraton med mig?"

 och pappan svarar igen "ja, min son", de gör sin andra maraton
 tillsammans.

 En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans
 med mig?"
(4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)

 Och pappan svarar igen "Ja".

 Och här kommer videon till denna historia:

http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY  
(kopiera och klistra in om det inte funkar)


med en ödmjuk respekt för människans förmåga att genomföra sina innersta önskningar säger jag
Gör Dig en bra dag
 

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Eva H

Åh, vi fick den filmen i mejlen för ett par veckor sen! Jag vet!! Jag satt o hulkade som en tok...Den var väldigt rörande o fin!

Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Ja jag säger det samma som Eva..tårara rann på mig som en flod! Rörande till MAX!



Kramis på er allesammans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback