Den stora festen

...har gått av stapeln och jag känner mig oerhört ödmjuk och tacksam för allt arbete som min stora familj har gjort för mig och min fest.

Första delen av festen var jag så rörd ,så många gånger att make-upen förflyttade sig från ansiktet till olika servetter!

Det började med att min dotter visade en dans som hon koreograferat till mig.
Musiken var  "Tro" med MarieFredriksson.
Jag lovar att det var knappt ett öga torrt och så oherhört vackert det var!

Min pappa och min faster höll båda tal som var rörande, roliga och hjärtevärmande.
Pampiga sånger, en bluesrapp,gitarrspel och dans förståss.
Det känns som Oscarsutdelning och jag säger
TACK TAck TAck till alla mina vänner som kom och gjorde festen tillsammans med mig.

Hörrni , så kul det är att fylla femti. Jag kan gärna göra det igen.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Yvonne& Totti & Dino

Grattis!

Postat av: Monkan

Tack Yvonne. Jag har testat rutan lite mer och han är ju så himla klok min vovve. Tack för hjälpen.

2007-08-15 @ 10:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback