Kollo Molle

Ja det är inte roligt men tyvärr ett måste.Molle har fåttt åka på kollo igen hos mormor och morfar.

Trots spruta är lusten fortfarande lika stor så han får bli borta några dagar till. Tråkigt för mig. Han är så himla kul att vara tillsammans med.
Senare ska jag åka och köpa blod  och lägga ett  spår åt honom i morgon. Det blir spännande.
Vi har bara spårat en gång efter kursen så nu vill det till att söka i minnesbanken, nja det blir nog enklare att plocka fram anteckningarna, så allt blir enligt konstens alla regler

Molle är en kul hund att jobba med.
 I går så tänkte jag. undrar hur svårt det är att lära honom krypa?

Sagt och gjort lite smaskig Frolic i handen, la ner hunden på hallgolvet och för handen sakta framåt.
Japp frambenen gick jättebra däremot åkte rumpan upp så jag la handen på den en halv sekund och den fantastiske vovven kryper över 2 meter!!!!! Helt otroligt

Litzi däremot har lagt sin hjärna i dvala. Hon är verkligen tagen av sin löp. Sover, sover,och sover.
Fast idag sa dottern att prinsessan faktsikt kommit när hon tränat inkallning under deras skogspromenad, framsteg alltså.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback