Utställningsdax.

Ja, det hade varit skönt att ligga kvar i sängen idag.
+10 blåst och regn.
Jag är så glad att jag och Pia får husera hos Kennel Fireblaze i deras tält.


Ryktet säger att det är en hård och bister domare

image77


JA, svansen sitter fast jag lovar. Domaren tyckte att den satt lite långt ner!
Litzi var så duktig. Hon sprang och stod stilla , en kort stund i alla fall.
Ett rött band blev dagens skörd

Det bästa med denna dag var att Litzi´s mamma också visades.

image78

Snygg och fin.

Några besvikna och förståss några glada hundägare.
Här är det gladaste
image79

BIR Cobby´s Cirena och BIM Bonebreakers Tentatore
(De övriga har jag inte så koll på, min "sekreterare" åkte på semester)

Vi frös så in i bomben att när bedömningen av lagotto var klar så packade vi ihop och åkte hem.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vaddå långt ner?? Ja ja dessa Domare;)Tycker den sitter där den ska...men va fasen vet jag!! Jaha Våfflan gjorde succe som vanligt, kul att dom åker enda dit upp...kanske ska be "gubben" att vi åker uppåt på semester nästa år så kan vi ställa där med!
Kramelikram på er!

Postat av: Monkan

Tessan:
Hennes namn är Soleil Bister, trots det var hon inte bister. Det förra domaren tyckte var bra tyckte denna var dåligt!
ÅÅ Ni är så varmt välkomna upp. Inbjudan är stående!

2007-07-09 @ 12:39:59
Postat av: Tessan

Ja så är det väl i utställningsvärlden, det den ena tycker är kanon tycker den andra är s-k-i-t...
Tack för inbjudan...vem vet kanske vi dyker upp! I morgon kommer Pia och gänget!!
Må gott!!

2007-07-11 @ 14:40:27
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback