åter måndag

Herregud vad måndagarna kommer fort........

Igår var jag på försläsning med Memea Mohlin en kul kvinna.
Jag hade däremot ännu roligare åt alla dessa frågor som ställs. Inte alltid för att ta till sig det råd som kommer utan mer för att konstatera att det är ett hopplöst fall och det måste bero på någon annan individ, hund eller människa att mitt djur blir fullkomligt galen då ......
eller att amstaff har så dåligt rykte och det gör mig som hundägare så lessen............
 och jag har då omvänt flera personer med mina hundar men ........det är så tråkigt.

Mea's svar ja det är tråkigt och det är så! Du visste det innan du köpte hunden och Du valde den rasen så....(lev med det) Det där sista sa inte Memea Mohlin.

Jag skrattade till slut så jag hoppade och inte då åt frågorna utan min stolgranne som fällde en kommentar  och backade upp den med ett påstående om sig själv. Helt fantastiskt kul.

Träffade lite gottofolk.Jag och Hectors matte bestämde att vi ska vänstervarvsträna på en inoff i slutet av november.

Träffade även Qaramellens matte. Jag blir alltid så glad att se henne, trots att det inte finns några krullar som helst på hennes vovvar ;) *ler*

Japp så nu ska jag anmäla till utställningen i Boden den 29 november.
Häng på vetja!


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ja, jag ska anmäla mig, synd bara att jag hann fulklippa Hector i lördags men jag tror att han går att rädda bara jag inte visar honom för "urmatten" :)



Memea var superbra och rolig att lyssna på jag fick några aha-upplevelser och några ??? över vissa hundägares inställning till sina (ofta många) djur. Vi syns i slutet av november.

kram

2008-11-11 @ 08:01:29
Postat av: Sussie

Hon har några lockar på öronen...;)



Kramis

Postat av: Ulrika Jönsson

KUL! Lagotto Supportergänget kommer och hejjar!! Tito med tvåbenta. VAD ROLIGT DET SKALL BLI!!!

2008-11-11 @ 21:22:17
URL: http://lagottotito.blogg.se/
Postat av: Monkan

Birgitta:Vi säjer att vi ska och shoppa;) till "urmatten" alltså.

Sussie: Tack och lov...

Ulrika:Jaaa håller med.

Hoppas Du gillar att shoppa...;)

2008-11-11 @ 23:17:31
URL: http://lagottokrullet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback