Oj oj oj

.. Vad tiden flyger iväg och inte är det alltid för att det är roligt

Jag har varit upp över öronen med arbete, försäkringsskassa, "hundtovutredning" åsså har påsken varit och farit liksom snön.

Härligt
Idag regnar det!! inte kul men bra för det snöhögar som envist biter sig fast i gräsmattan.
Prinsessan har blött sina tassar glatt i ett dike och jagat små löv som forsat fram och det som igår var en ren och fin hund är idag en liten lerhög.

I helgen har vi premiärturat husbilen med våra mycket goda vänner. Vi lyckades hitta en camping som lagt ner för att bygga ett spa för 39 miljoner.
Med lite lock och pock fick vi stå där ändå om vi lovade att inte berätta för nån!!!  Så Du kan väl bevara en hemlighet hoppas jag.

Igår var vi på klippkurs. Kennel Imperies , Jane lärde oss massor om lagotto och klippning.
Tänk vad världen är full av underbara människor.
En fantastisk dag med massor av livslust , glädje och skratt.

Tyvärr inga bilder , glömt kameran hemma!   

Som grädde på moset fick jag ett långt samtal med Litzi's  uppfödare när jag styrde kosan hemåt.
Det är alltid så kul att prata med henne. positiv , glad, stöttar i alla lägen ja toppen helt enkelt.


Kan bara konstatera

Gud, så bra vi har det.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Torsten

Det låter ju som allt bara är toppen...va' bra!!!!

Det är härligt att skita ner sej, men matte envisas med att släpa mej till duschen var o varannan dag och det är väl mindre angenämt!!! Som sagt; du under visar oss sen va'??!!!

Postat av: Sussie

Vad mysigt Du har det. Har saknat dina uppdateringar..:)

2009-04-28 @ 18:07:21
URL: http://www.freewebs.com/grundforsbacken
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Låter som att livet är på topp!! UNDERBART!!



Nej då jag lovar ska INTE föra vidare eran "camping hemlis" ;) Låter kul med klippkurs...skulle behöva gå en oxå!

Kramis på er allesammans!

2009-04-29 @ 10:37:49
URL: http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se
Postat av: Ulrika

TACK SJÄLV! För en toppendag, utan dig och alla de andra hade den ju inte blivit så lyckad!

Vi ses på söndag på Nolia (såg att det var uttagningar till IDOL samma dag på Nolia tror du de tar in lagottos på Idol?)

2009-04-29 @ 20:11:06
URL: http://lagottotito.blogg.se/
Postat av: Stellas matte Lotta

Åh klippkurs skulle jag behöva gå, tycker att Stella mestadels ser ut som en hittehund....



Har du sett att vi ska köpa en valp från Liqs kull, en liten Doris, tror du jag längtar?! Liq är väl mamma till Litzi?

2009-04-29 @ 23:23:38
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Monkan

Torsten: Klart jag gör. Vi saknade er på kursen

Sussie: Tack för det. Blir det nåt vänstervarv snart?

Tessan:Topp eller bott ibland vet jag inte vad som är upp och ner.

Ulrika: Idol??!!. KLart lite lagottosång får vi lätt ihop. Vilken tid var det?

2009-04-30 @ 00:05:33
Postat av: Monkan

Lotta: Blev så till mig att jag träffa fel knapp. Liq´s puppisar har allt en speciell plats i mitt hjärta....och mamma till prinsessan är hon.Längtan kan vara olidligt lång

2009-04-30 @ 00:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback