Ibland finns det ingen tid för att blogga

....eller så har jag prioriterat annat!

Det har varit ganska körigt med allt möjligt sista veckorna.

En del obegripliga beslut som har fattats angående min vardag som jag inte kan göra något åt.

En härlig semester i Tärnaby/ Hemavan






Vädret var absolut inte det bästa och ändå helt underbart.

Fantastiska middagar, vad sägs om
löjrom med västerbottensplättar, bakad hummer med färsk pasta, röding i paket.......
bara ett axplock av allt gott som vi fått.


Vovvegrynen fick vara på kollo och har haft det helt underbart bra.
Långa  promenader, enligt min far så hade han gått 4,5 mil på 4 dagar och
hundarna sprungit lösa nästan hela tiden.
Vilken krutgubbe till pappa jag har!
Han ska få bli min personliga tränare!!!

Men som ni vet Borta bra men hemma bäst....

Din säng är bäst husse !





Alltså, matte kan man få sova i fred sängen nu då.



Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Stella m matte

Här fanns det tydligen inga stenar alls, men ett jätteintresse fanns det kvar. Ja ja det man inte har där bak har man väl i hjärnan kanske..

Kul att ni är tillbaka, vi har saknat er!

Postat av: alla strövelstorpslagottona

Äntligen tillbaka. Den där delikata maten var säkert inte god.!!!! men vi DREGLAR. GOTTEGRISAR.

Favvoflickan kan du se på dagens blogg. Mycket spring i dom benen.

Ser att M&L tyckte det var skönt att komma hem. Jo, din pappa hade jag också behövt som tränare.

kramar till er alla

2009-03-11 @ 22:42:55
URL: http://lagottoflickorna
Postat av: Torsten

Ni ser ut att tycka det är lika skönt som jag att ligga i sängen! Jo minsann, jag saknade er jättemycke' där ute på isen....frågan är om ni hade hunnit hålla efter mej idag, jag sprang som en skållad råtta! Sov gott!

2009-03-11 @ 23:51:45
URL: http://www.prinstorsten.bloggagratis.se
Postat av: '♥♥♥♥lotta, Juni o Cola♥♥♥♥

HAHAHA vilken UNDERBAR bild längst ner:):)

2009-03-12 @ 17:49:24
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Karin och Wilma

Hej, vi har en lagottokompis som heter Conrad, kolla in honom på vår blogg (finns en snögubbebild av honom där). Han är ett riktigt lite busfrö och sitter aldrig stilla.



hls Wilma (S)tollare

2009-03-12 @ 19:57:36
URL: http://karinochwilma.bloggagratis.se
Postat av: Monkan

Stella m matte: Å tack, det värmer. Ja det där med stenar verkar kunna ta vägen lite var som helst....



Strövelstorplagottona: JA visst är vi! eller var det morsgrisar ;)



Torsten: Ja Du börjar bli alldeles för snabb....



Lotta Juni o Cola: ja en blick säger mer än tusen ord.



Karin o Wilma: Välkommen hit. Jag ska genast kolla in både er och Conrad.

2009-03-12 @ 20:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback