Marknadsföringen har startat...

Det känns lite konstigt att starta upp marknadsföringkampanj för lilla tjejen redan nu.
Jag menar hon har en hel del fans redan men att en större kedja skulle
använda hennes namn , nä det hade jag inte trott.

Lite stolt är jag nog förståss. Undrar om det är så här föräldrar till de stora stjärnorna
Hanna ,Marta,  Anja och Carolina  känner när de ser sina döttrars namn överallt.

Ja, det är ju inte min dotter precis men hon är dock lilltjejen i familjen.
 Kul är det ska jag säga och den finns i många färger så jag är säker på att det finns
någon som passar till alla.


image27

den oootrooligt snygga filten hittar Du på JYSK.

Känns ganska mycket som en nerrakad lagottopäls!

Enjoy!




_____________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: pia warnhag

Men oj. Ett par sådana MÅSTE jag köpa. Planerna håller fortfarande.
Kram
Pia

Postat av: Monkan

ÅÅÅÅ vad kul, Pia

2007-04-25 @ 15:17:12
Postat av: Tessan!

Jaha ja vissa kör hårt från början;) Jag får väl se ifall jag kan starta upp någon liknande kampanj här med Primos namn!!
Kram
Tessan!

2007-04-25 @ 16:26:24
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Monkan

Få se nu, det där spritköket , Primus, ligger nära till hands. Jga har hört att de har lite svårt med stavningen i det där företaget;)

2007-04-25 @ 20:28:55
Postat av: Tessan!

Ja just det! måste nog kontakta dom att stavfelet måste åtgärdas å det snaraste!
Tack för tipset;)

2007-04-25 @ 23:14:35
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback