Bilen är packad

Burarna är väl förankrade och i morgon bitti drar "utställningsbussen"  50 mil söderöver till  Sundsvall och denna gång är inte Ikea förstahandsval.
Nä nu är det SKK utställning som hägrar.
Litzi startar för första och troligtvis sista gången i juniorklassen, stora tjejen har hon blivit

Jag har haft en aning panik idag när jag skulle putsa henne lite.
Tovor, tovor, tovor. Jag fattar inte hur det har lyckats bli tovor på 5 dar.
Om det var några stycken men ena sidan var en hel tova.
Ett framben kunde jag inte reda ut för  då har hon inte haft nåt hår kvar.

Det är tur att jag har i morgon kväll på mig att fixa lite mera. Förhoppningsvis får jag hjälp också.

Förutom det där med pälsen ska det bli så himla kul.
Vovvarna Bella, Alfons och Elza med tillhörande mattar åker i samma bil, som för helgen är en WW multivan.
Det är gott om plats.

Hundarna får åka i en bur var och det finns gott om utrymme för väskor , hopfällbara stolar och vovveprylar.

Av 34 anmälda Lagotto kommer 8 från Norrbotten. Kul.

Nu är jag såå trött  Go'natt på er.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Yvonne& Totti & Dino

Lycka till!

Postat av: pia warnhag

Hur gick det? Jag är så vansinnigt nyfiken
Kram

2007-10-07 @ 22:46:49
URL: http://www.tinytufts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback