Gott Nytt År

..önskar jag alla bloggare.

Vi firade med våra ungdomar och vänner.
En fantastisk middag som vi tillsammans både komponerat och tillagat.
En gåva från Litzi's uppfödare kom väl till pass när dukningen gick i guld och svart.

image130
 
Mmmmm jag önskar jag får äta detta igen snart.


Nu är nyår med alla fyrverkerier och smällare är över för denna gång.
För vovvarna är alla vackra smällare ett riktigt elände.

Molle vägrade gå ut igår kväll. Inte förrän vid tretiden på morronen var de så tyst att han faktiskt gick ut.
Litzi hade då också repat så mycket mod att ett förbipasserande par med barnvagn blev ordentligt utskällda.
Vad gör ni ute så här på morronen , hem med er bara!

Nu är det lite dagen efter.
Vi äter rester (lycko oss) och ser på tv.

En del av familjen passade  på med annat..........

image132



Tjingleing
________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: pia warnhag

God fortsättning på det nya året. Krölle hälsar särskilt till syrran
Kram på er
Pia

Postat av: Monkan

Pia: Tack detsamma. Jag är riktigt nyfiken på Krölle
Har du nån bild?

2008-01-02 @ 14:09:48
URL: http://lagottokrullet.blogg.se
Postat av: Yvonne

Jag har provat ljud-cd till mina hundar och tror nog att jg haft viss nytta av den, i alla fall inomhus. Skrev lite mer till dig i min blogg.

God fortsättning på det nya året

2008-01-02 @ 14:51:56
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: Ulrika Jönsson

God fortsättning och tack för tassavtryck i bloggen. Julen firade vi i Kiruna, Eriks pappa är dålig och de kunde inte komma ner som de brukar. Nyår firade vi hos mina föräldrar i Södertälje (pappa fyllde 70 på nyårsafton) så vi har bara varit på vift känns det. Tito har varit hos Stina med pumin Kitty över nyår och han har haft det jättebra! Nu gäller det bara att få igång långpromenaderna så att byxorna passar bättre framöver.

2008-01-02 @ 15:10:48
URL: http://lagottotito.blogg.se
Postat av: Monkan

Yvonne: tack Yvonne Jag kollar in bloggen

Ulrika: ja,det där med byxorna känner jag igen.
Vi kanske kan ta en tur tillsammans?

2008-01-03 @ 01:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback