Tagen

...är vad jag är!
Jag har inte hämtat mig efter Charlotte Kalla's otroliga prestation i Tour de Ski.

Liggande i sängen med kaffekoppen i högsta hugg följde jag hennes färd uppför pisten.

Jag  kommenterade flera gånger  att jag tyckte det var korkat att utsätta kroppen     
 för en sån vansinnes åkning uppför som avslutning på en hård ,dryg veckas tävlande.
Det tycker jag fortfarande MEN jag argumenterar det inte lika mycket efter att ha sett denna
fantastiskt duktiga unga kvinna svepa förbi finskan.

Anledning till att jag fortfarande låg i sängen när loppet gick var att vi var på den årliga trettondagsbalen, sominte var lika rolig i år som det har varit förut, och kom hem väldigt tidigt........
morronen efter!

I alla fall träffade jag kennelmammorna och DET var kul.
Det är länge sen vi träffats och jag har verkligen saknat dem.
Kennelmammorna är "fantastiske Molles" uppfödare.
Husse frågade också om de var medvetna om att vi har världens bästa hund?
Han är mäkta stolt över Mollegubben och har nu också börjat förstå vilket jobb som det krävs för att få en hund så bra, även om "mtrl. är bra från början.

Gud vad jag är glad att jag/vi har våra vovvar.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sussie & Qaramellen

Det var så trevligt att träffa dig i lördags! Men visst är hon fantastisk den Charlotte Kalla..Jag t om grät! Ha det gött!

Postat av: pia warnhag

Jag tror att hela Sverige skrek av glädje över Kallas prestation.
Det har sitt pris att ha roligt Monica.

2008-01-09 @ 23:02:08
URL: http://www.tinytufts.se
Postat av: Monkan

Sussie: Tack detsamma. Å nu är ni väntans tider såg jag.

Pia: Jag sådana prestationer förenar.
Ibland kan priset vara värt att betala, som tur är.

2008-01-10 @ 01:08:09
Postat av: Kennelmamman Nr 1

Hej kära Goá Du!
Kul att mötas på Havsbadet under festlig och mindre pretantiös tillställning än påen stressig hundutställning. Som jag sa då och har sagt förut så är både Du och A-K ett verkligt seriöst och kunnigt uppfödarämne!!!!!! Du är så vettig, sund, klok och ännu mer fast jag just nu inte kommer på
det...Jag önskar Dig alla Lycka och framgång!
Kramar i mängder//Susanne

2008-01-12 @ 19:42:39
URL: http://www.kennelhighscore.com
Postat av: Monkan

KM1: Jag suger i mig och TACK

2008-01-14 @ 15:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback