Årets sista utställning

Medan många förbereder sig för "stora Stockholm" åkte vi till Tottohallen i Boden för en inoff.

6 lagottisar fans på plats.
åsså förståss vår boxer kompis Doris.

.

Litzi skötte sig bra. Hon är i höglöp så det fanns många snygga killar som hon gärna
hade umgåtts lite mer med och de med henne........

Av en hel massa hundar kommer inte ihåg hur många, 30 kanske?
Tyckte domaren så här bra om henne




Bis 3
med kommentaren. Du har en fantastiskt fin hund. Hade hon varit lite mer allert hade ni vunnit.

Jag tar det som en vinst.......


Så här såg hon ut i kvalitetsbedömningen



Kolla in matte jag har inte glömt.
När får jag korven då?




I valp två ställdes halvbrorsan (Litzis) Buster för första gången.
Han var såå duktig. För att inte tala om matte som ser ut som att hon inte gjort annat.


 En härlig och glad kille

Boxer Doris gick vidare i första gallringen med en mäkta stolt och duktig matte som visade henne såå snyggt.

Tack alla vänner för en kul och rolig dag trots all väntan.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: pia warnhag

Kan bara vråla GRATTIS till er, ni är så duktiga. Vill också vråla GRATTIS till Buster, bra gjort.

Kramar

Postat av: Primo

Grattis syrran!!! Ha ha kunde väl inte tro ngt annat...vi är på gång vi är taggade vi är SNYYYGGGA!!! Sen är jag ju avundsjuk att du fått se mina barn "på riktigt"! Matte ska ner om några veckor och beskåda mina underverk!!

Kram och puss till er alla från oss alla!

2008-12-01 @ 11:20:38
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Carola/Lennox

Många GRATTIS från oss, hon är en riktig pärla!!!

2008-12-01 @ 21:52:51
Postat av: Karin Kristensson

GRATTIS! hoppas att det kommer fortsätta i samma stil!

Karin

2008-12-02 @ 11:14:41
URL: http://softisarna.bloggagratis.se
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Hej igen!!



Nej jag är i stockholm i helgen....Men Assar och vovvarna är hemma:)

Kramis

2008-12-02 @ 12:22:24
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Monkan

Pia: Bugar och tackar. Pussa på min favvo Liq mamman till min vackra vovve.

Primo:Tack min bästa brorsa.Matte säger att dina bebbar var söta redan nu.

Carola: Tack och kul att Du tittar in på bloggen.

Karin: Välkommen till min blogg och Tack.

Tessan: Synd, det är ju dig jag vill träffa.

2008-12-02 @ 21:28:11
Postat av: Therz

GRATTIS Monica och Litzi till BIS 3:a !!!!// Therez

2008-12-04 @ 11:01:33
URL: http://www.lagottoalfons.elza.dinstudio.se
Postat av: Eva Bergström

Stort grattis till Litzi och Monkan! Nu är det bara att trimma formen till 2009! Hälsningar Eva och 4-bentingarna

2008-12-05 @ 20:51:16
Postat av: Monkan

Therez: Tackar tackar och grattis själv till de fina omdömena.



Eva: japp och Tack. Börjar styrketräningen på måndag eller var det tisdag ;)

2008-12-11 @ 22:03:31
URL: http://lagottokrullet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback