Jag har världens sötaste

......hund!

Det finns inte sötare!

image26

Så här såg hon ut när hon kom och hon är baske mig lika söt idag min lilla Snuffla.

Jag kommer att vara bortrest gode tagé, som vi säger i norr.

Jag ska på utbildning och efter den blir det besök på Tiny Tuft's och pussa på små puppisar,
sen till stora staden Göteborg och besöka min dotter.

Ärligt talat längtar jag mest till Dottern och Tiny T

Molle och Litzi får åka på kollo hos mormor och morfar. De kommer att ha det bra.
Förhoppningsvis får Molle lite "före" träning.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Eva H

Hon är väldigt söt, lill-gumman!!!Ha nu en bra resa, vi lär väl höras när det börjar närma sej!! Det börjar faktiskt kännas som om det fins ett slut på det här...fast det har gått sakta! Hälsa alla o ha det gott! Kramar Eva

2008-11-18 @ 07:13:56
Postat av: Ingela Be

Ha det så bra ute i stora världen! Kram

2008-11-18 @ 21:00:06
Postat av: Primo

klart hon är söt, hon är ju min syster!!



Pussa massor på bebbarna från mig när du är hos Pia ( ja dom större, minigrisarna är ju inte greppvänliga ännu;) )

Kramis

Om jag är back on track? njaaa inte riktigt...



Postat av: lotta löfgren

Måste hålla med om att hon är söt..bland det gulligaste jag sett faktiskt..en sådan som man vill smyga ner i fickan..eller locka med hem med korv ;)

Ha en härlig tripp :)

2008-11-21 @ 19:25:36
URL: http://www.juniocola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback