Lan, spår och Bowie

Sonen har under helgen tryckt in 11 polare med datorer i garaget.
Nåt nytt spel har släppts så ALLA skulle spela i helgen.

Trötta mycket trötta är de nu. Nu blir det spelfritt några dagar.

Vovvvarna och jag har spårat igen. Säg den glädje som varar.

Molle som var så duktig sist, var alldeles för på och slarvade hela tiden.
Lissan hon knogade på koncentrerat och bra.



På kvällen var vi på stor Bowie fest, ca 700 pers.

Vi hade så kul.
Att nacken har sagt upp sig idag är inte så konstigt.
Ryggläge hela dagen!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Eva H

Stackars dej!!! Att ha kul kostar på...dagen efter..men visst var det trevligt??! Hoppas bara kroppen hinner hämta sej något, du far ju snart... Suck, jag är SÅÅÅ avundsjuk!!

2008-11-17 @ 07:30:08
Postat av: Yvonne och Galotterna

Livet som aktiv hundägare är verkligen upp och ner.

Postat av: lotta

vad kul att du tyckte om filmerna på bloggen :), å, vad kul med fest ;) fast kanske inte dager efter ler

2008-11-17 @ 09:50:27
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Lena

Jaha, sonen spelade det där spelet "alla" kööööade för häromveckan.

Den här sonen har dock, tack och lov, redan lessnat.



Tråkigt med nacken - och själv förtränger jag att jag missade Bowiekvällen.



2008-11-17 @ 22:03:39
Postat av: Ingela å Cuda

Hoppas du blir bättre i nacken så vi kan träna hund!

kram

2008-11-17 @ 22:19:55
Postat av: lotta

å, bara därför lade vi in 2 filmer till idag ;)

2008-11-17 @ 22:45:21
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Tack för kommentaren i min gästbok!!

Jo du det där med spåra...träna...HUNDAR i allmänhet..är ju aldrig samma från gång till gång! Men det är väl det som är tjusningen...

Kramis!

2008-11-17 @ 23:17:09
Postat av: Monkan

Eva: TAck för omtanken. kopplet är packat ;)

Yvonne: japp och tur är väl det.

Lotta: Ska kolla in dem förståss

Lena: Tack jag får väl påminna dig nästa gång det händer nåt stort i stan;)

Ingela: Tack, klart vi ska.

Tessan:Japp, en lagom dos av frustration är riktigt bra

2008-11-17 @ 23:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback