En underbar dag

en lång lång promenad i skogen och vi lyckades också träna lite.
En halsduk och en insvettad arbetshandske hittade Molle och han kom tillbaka med grejorna.

Litzi hittade handsken , hon sökte målmedvetet, däremot var hon inte ett dugg intresserad av att leverera.

Behöver lite hjälp här tror jag.

Lite bilder



Nu börjar hon bli sötare igen!




Tjoho ropade Du matte?  Jag kommer direkt.





ett av promenadens godisstopp.

När Molle var liten var jag betydligt roligare att promenera i skogen med än vad jag är nu.
Han fick balansera, söka godis och hoppa upp på lagomt stora stenar.
Så nu tar han sig upp på allt som ger en utsikt där väntar han tills jag kommer förbi och
tittar jag på honom då kommer han genast för att få en godisbelöning.


Just nu två hundar i min  säng och en snarkande husse bredvid och snart stter Molle också igång
med snarkningar alltså.
Jag är dööööööötrött

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Eva Hedman

Hej Monkan!! Var ju förbi hos er för nån dag sen och hade förmånen att träffa dessa underbara jyckar!! Jag säger bara, lagotto nästa! kramar Eva

2008-10-17 @ 07:26:51
Postat av: Monkan

Eva: Jag vet vissst är de mysiga. Ska Du hänka på lördag och träffa en hel hög krullisar och se film?

2008-10-17 @ 11:25:02
Postat av: Christina Lindgren

Eftersom jag alltid läser din blogg, måste jag ju komma med ngn kommertar ngn gång också. Cilla gör lika dant, klättrar upp på alla höga stenar, ju högre desto bättre, En del är höga som hus, men det bekommer henne inte, på ngt sätt hittar hon alltid ett sätt att klättra upp. Och ner kommer man ju alltid!

2008-10-17 @ 12:11:46
Postat av: Eva Hedman

Det hade ju varit väldigt kul, men tyvärr är lördagen redan planerad... Gärna en annan gång! Ha en bra helg!!

2008-10-17 @ 15:44:16
Postat av: Bengta Eriksson

Gud så skönt det är med dessa sköna långpromenader i skogen, härliga bilder. Känner verkligen igen det där med att klättra upp på höga höjder man kan ju tro dom är bergsgetter våra lagottovovvar.

Postat av: Sussie

Men vilka fina bilder Monkan! Det är så härligt med höst.

2008-10-18 @ 07:45:31
URL: http://www.freewebs.com/grundforsbacken
Postat av: Monkan

Christina:kul att Du vill kommentera, det värmer. Ibland är det omöjligt att förstå hur det går till när de tar sig upp.



Bengta:Ja, bergsgetter och studsbollar...samtidigt.



Sussie: Jag har set en hel del fina höstbilder på Qaramellen också. Gu vad ni är duktiga

2008-10-18 @ 11:12:13
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Vi kan riktigt känna skogsdoften

voff o pussar

2008-10-18 @ 23:56:19
URL: http://lagottoflickorna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback