Sök träning

Tjohoo i sökskogen

Ingen fara alla stackars bortsprungna människor är återfunna ,  om och om igen.

Innan vi satte igång med söket fick jag telefon från Alfons matte, brorsan (Molles) hade vänstervarvat sig till BIM i Sundsvall. Stort Grattis.
Grattis också till Molly som blev BIR.

Japp, så till söket då!
Tre pigga förare och 4 otroligt taggade hundar var redo för lite kul.
och
Guuuuuuuuu såååååååååå kul

Litzi är så duktig. Idag fick hon ingen retning alls utan gick ut , sökte och fann.
Ja hade tänkt ett litet kvist ljud och blev avrådd av mina sökkompisar och det funka ju kanonbra.



- Matte jag tror inte man ska hålla mig i nackskinnet, läs reglerna för sjutton1

Molle bolle sen, och han är bara sååå  smart.
Han fattar allt så snabbt.

Det blev långa skick i bakkant av rutan och han jobbar sååå bra.



Lilla boxer Doris blev det tyvärr ingen bild av.
Kamerakvinnan var helt enkelt usel (jag) Däremot var Doris duktig.


Sist ut var Cuda, dvärgpudel hon också kanonduktig.



Tjohoo, här kommer jag.  Var är mitt godis?


Det verkar som att vi är i ett flow alla just nu. Det bara funkar. 
Dax för nästa steg kanske.....eller nja befästa först förståss.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Ingela å Cuda

Fina bilder! Cuda är lite förnärmad att bli förminskad till dvärg när hon är en ståtlig mellanpudel! =)



Ha de!

Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Visst är det skojj med sök!!!

Primo hejjar på syrran, tänk om vi kunde träffas oh köra några "skick" ihop!

Kramen

2008-10-12 @ 21:04:02
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Visst är det skojj med sök!!!

Primo hejjar på syrran, tänk om vi kunde träffas oh köra några "skick" ihop!

Kramen

2008-10-12 @ 21:05:12
Postat av: Monkan

Cuda: förlåt jag ätr inte riktigt mig själv efter alla mellanpudelpussar.

Tessan: Klart vi ska, nästa gång vi ses.

2008-10-12 @ 22:33:19
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Vi är så STOLTA över er. Härligt att ni håller fanan högt.

Voff o pussar i massor

2008-10-12 @ 23:29:40
URL: http://lagottoflickorna
Postat av: Monkan

Strövlarna: Vad kan annat bli med dom generna, kramen.

2008-10-13 @ 00:15:26
Postat av: Yvonne och Galotterna

Grattis till ert Flow. Tyvärr kan jag inte säga detsamma. :-(

2008-10-13 @ 10:12:47
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: Jessi & pojkarna

Visst är han söt partyprinsen ... jag och faddrarna kommer få det tungt när brudarna börjar springa efter honom eller kanske brudarna får det svårt att bli godkända av oss =)

KUL att ni kör sök ... visst är det fantastiskt roligt !! !!

Kram från oss

2008-10-13 @ 10:46:38
URL: http://www.brukstyp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback