Utan hundar!!!!

Herreje vad mycket tid jag har.

Vovvarna är med husse på ön hela veckan och jag får vara hemma och jobba min stackare.............

Så här synd har det varit om mig idag.

Jag har tillbringat en härlig dag tillsammans med en av mina "längsta" vänner. Vi träffades första gången när vi skrevs in i ettan!!!!!

Vi har varit på picknick , shoppat skor , ätit lunch och varit på rökrea.

En helt fantastisk dag blandad med glädje, sorg och en del galenskap.


Picknick på en svajande brygga i blåsten. Kul







Att solen inte syntes eller kändes för den delen,  kan var obegripligt.........





Vilken lycka att dela en hel dag med någon som har så mycket att ge.


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: pia warnhag

Lycko dej.

Kram

Postat av: Lena

Oj då. Var det så där det såg ut. Det märkte jag aldrig för alla tårar.



Det blåste ju så ;-).



Tack vännen för en underbar dag.



Hoppas att kaffet smakar bra!

2008-10-02 @ 21:31:13
Postat av: Monkan

Pia: ja jag håller med



Lena: Det var ju en del pollen i luften igår...;)

2008-10-02 @ 23:15:23
URL: http://lagottokrullet.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Ja sådana dagar behöver man...gråt , skratt oh en go´vän!



Kramis

2008-10-10 @ 23:15:33
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: !ngela Be & Cuda

Men Hej! Jag hittade hit! Tack för idag, det var välbehövligt med lite hundträning och frisk luft.

2008-10-12 @ 16:49:19
URL: http://ingelabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback