Missnöjda djur....

eller ?

ja så tolkade jag allt bus som de hittat på i helgen.
mina två "hundjackor" har konstant legat på golvet väl genomsökta på jakt efter nåt gott.

Min säng har "bäddats" om och om igen trots att jag stängt dörren!

Uteryggan har öppnats och alla kuliga leksaker (som bara används vid träning) har gömts i hundsängarna!!

Bordet har besökts av liten gotto med stor aptit på både mat och tidningar.

Kompostpåsen har tömts och pappret spridits runt huset!

Då kan man undra,  vad har de tvåbenta gjort?

Planterat en häck.
Svart aronia heter den och kommer att bli vansinnigt snygg.

Alla lagottovänner vet att gräva, mulla och vattna INTE går ihop med krullisar eller ?


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Hahaha, så roligt våra kompisar har haft. Dom kunde väl fått vara med och leka trädgårdsmästare? Men leta godis och mat är ju inte fy skam.

Voff o pussar

Postat av: Litzi o Molle

Vi hjälpte till och gräva igår morse men då blev husse sur...

2008-09-30 @ 10:40:20
Postat av: Tito

Jag var nästan hos er ikväll, vid macken. Också gick jag ett prov i "er " skog och det gick bra! Matte tänkte på er då vi åkte förbi macken men det passade inte att vi kollade om ni var hemma för Stina mattes kompis ville hem.

2008-10-01 @ 21:11:47
URL: http://lagottotito.blogg.se/
Postat av: Primo

Låter som en dag i min smak;)

2008-10-01 @ 22:29:34
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback