BFF

Hörde på radio ett uttryck som kommer från Staterna (förståss)
BFF, best friends forever!

Just nu befinner jag mig hos en BFF. Vi lärde känna varandra när vi jobbade som au pair  - 83 -84
Vi är så många upplevelser tillsammans och vi har verkligen sett varandras båda bra och dåliga dagar.
Stöttat varandra i vått och torrt.
Hon är en vän som jag aldrig skulle tveka en sekund att ta mig till om hon bad mig, var än i världen hon befann sig.

Idag har vi varit på bio, ätit gott och slappat framför en dvd.
Pratat om livet och dess svårigheter.....

BFF

Vilken känsla......... Fantaboulus

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Det härligaste, näst hundarna, är att ha en BFF. Har man bara det så är livet fullkomligt. Ja,förutom snö förstås.

Kramar

Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Ja jösses vad jag log åt bilden med "dom urtjusiga lagottona"...hi hi Litzie är ju sååå söt, eller??? klart hon ( och alla andra) är söt...men ibland får man liksom inte till det:)



BFF är underbart att ha!

Och din beskrivning av hur gott du(vi) har i livet är ju sant!! Trots alla smärtor och elände så har vi fred och det är väl det bästa som kan finnas!

Kramar i massor!

2009-02-01 @ 23:28:21
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Marie

Ännu en trevlig blogg med massor av hundar och vackra bilder - härligt! Tack för titten!



Marie

2009-02-02 @ 14:42:11
URL: http://hundblogg.bloggagratis.se
Postat av: Marie

Ännu en trevlig blogg med massor av hundar och vackra bilder - härligt! Tack för titten!



Marie

2009-02-02 @ 14:43:21
URL: http://hundblogg.bloggagratis.se
Postat av: monkan

Strövlarna: JA så sant så sant. Vi har fått mängder med snö under veckan jag varit borta.

Tessan: Vi sprider lite fredvirus i världen...

Marie:

Välkommen hit Titta gärna förbi fler gånger

2009-02-10 @ 14:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback