Så är helgen över

.....å den har varit absolut härlig.

Fredag blev en snabb pussning på Torsten gullnos och fika med Torstens matte, urgott mums.
och sen 2 underbara spatimmar, kurbad, masage och ansiktsbehandling.

Lördag kursdags igen
M1 på bruks en ganska bra utbildning med en mkt duktig lärare.



Vackra eller hur.
Idag har vi hälsat på Torsten igen och Litzi var mkt trevlig i alla fall en stund,,,,,,,
Torsten följde efter Molle som en liten skugga, lika söt som vanligt.
Kameran hade jag med mig  MEN........Byt batterier!  Fan



Tjingelingen


Kommentarer
Postat av: Stella

Sicken osis med batterierna, men Torsten hade ju bilder på sin blogg, så fina vovvar!



Litzi: Jag försöker gömma mig, men matte hittar mig alltid, hon har någon inbyggd radar tror jag!

Postat av: Torsten

Har sovit jättegott inatt....KOm fler gånger...helst varje dag!! Pussar

2009-02-23 @ 07:15:21
URL: http://www.prinstorsten.bloggagratis.se
Postat av: Hannah

SPA-behandling är något som jag skulle behöva efter senaste dagarnas stressmoment

2009-02-23 @ 10:06:44
URL: http://takycard.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hejsanhej!

Nu har jag hittat din blogg och är här och hemsöker dig lite. Nu har vi spikat allmänlydnadspasset utan tjafs. Det hade nästan varit roligare om Lusta verkligen hade bråkat och gjort lite utfall och levt om i bilen, hihihi.

2009-02-23 @ 13:14:46
URL: http://www.brukshundar.nu
Postat av: Monkan

Stella: Ja tur är det att Torstens matte har laddat.

Torsten: Vi kanske kan hyra nedre våningen? ;)

Hannah: Ja absolut det kan både Du och Tristan behöva.

Camilla: Välkommen hit! Stort Grattis till "spiken" Jag är dock inte förvånad med den fina hunden.

Ses snart igen.

2009-02-23 @ 19:31:03
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Vilka underbara tulpaner. Tror du att dom klarar sej lika länge som mina gjorde, 3 v o 1 dag, och vilken fin duk.

kramarna

2009-02-23 @ 22:44:48
URL: http://lagottoflickorna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback